Into My World: Terkini

Thursday 4 November 2010

Terkini

heheh..
da macam pemberita tak rasmi lak aku ni..
melaporkan dari kampung wai keadaan terkini..
kekeke..
alhamdulillah tak banjir hari ni..
pagi tadi cuaca pun cerah..
cuma petang macam mendung sikit..

hehe..
kelakar la pula rumet aku yang sorang ni..
k.noi nama timangan dia..
malam tadi, dia sanggup berjaga sebab nak tunggu banjir..
haha..
sambil2 tu sempat gak dia layan drama korea autumn in my heart ok..
heheh..
tapi cam bagus gak r tindakan dia..
*kalau banjir datang senang dia nak kejut aku*
sebab aku da membuta malam tu..
tak tahan..
ngantuk gila..
so k.noi pun risau, dia berjaga sampai subuh..
dia masuk tidur pas subuh lepas dia da rasa selamat dan banjir tak datang..
thanks akak sebab sanggup jadi burung hantu!!! *credit to k.noi*
hihi.. ;D

aku ambil turn pagi lak..
tukar shift..
kakaka..
poyo jep..
macam la orang kerja shift konon..;p
dan aku pun masih make sure yang banjir tak datang pagi tadi..
sampai petang aku berjaga dalam kul 3++ *lepas tu aku g tidur sampai kul 6 petang..;)*, alhamdulillah tak banjir juga..

dan sekarang ni pun keadaan okey..
cuma masih berjaga-jaga lagi..
barang2 pun semalam dah kemas2 letak kat tempat yang tinggi sikit..
nasib baik juga unimap ni dalam mood cuti..
ramai yang balik termasuk housemate aku..
so rumah lengang, katil pun ada yang kosong..
then barang2 boleh letak kat katil yang kosong tu..
sekarang yang tinggal 3 orang aje..
aku k.noi ngan man yong..

okey lar..
sampai sini dulu aku update pasal 'banjir di kampung wai yang tak banjir2 lagi'..
ahakx..
da~



p/s: mood study pun macam banjir gak..ada ura2, tapi tak datang2..kakaka..aish..tak boleh jadi nih..study nawal!!!

No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~