Into My World: Tak boleh terima ke?

Thursday 11 November 2010

Tak boleh terima ke?

kalau nak kawan ngan aku, sila la terima aku seadanya..
ye? ;D
aku tau memang patut aku terima teguran2 untuk perbaiki diri..
yang itu aku akan cuba..
insya Allah..

kalau kau tengok aku ni suka sangat merajuk kalau kena sakat,
memang la..
itu tak dinafikan..
aq ni cengeng orang nye..
sensitif, cepat terasa..
payah kan kawan ngan aku nih?
nak kena jaga2 hati bagai..

tapi aku ni even kuat dan cepat merajuk, kejap je da okey balik..
aku tak boleh r merajuk lama2..
kalau yang jadi lama tu,
sebab bila dah merajuk,
kita yang bawa diri kan?
so nak adapt balik ngan korang2 mesti la take time kan..
aku pun tau malu gak beb..

bab pujuk2 lak,
bila dah selalu merajuk,
mesti orang dah rasa, 'aahhh..tak payah la aku pujuk dia..nanti dia baik sendiri..'
tapi kita kalau merajuk, mesti nak ada orang pujuk gak kan?
kalau tak pujuk pun tak apa..*erk..pathetic gila ayat..wekss..*
sebab dah selalu merajuk..
mesti la orang dah meluat nak main pujuk2 ni..
buang karan jep..
is ok lar..
tak payah pujuk2 pun..
penat2 kan korang jep..
nanti baik sendiri..
chill..(=

hurm..
kawan ni kan ada macam2 perangai..
so, kalau nak berkawan, kena lar terima mereka seadanya ye tak?
dan mana yang salah kita tegur..
yang baik kita ambil sebagai panduan..
^__^


memory that will never fade away..

thanks for the memory..


p/s: okey lar..aku belajar terima teguran kau tu..tapi kadang2 aku tak nak pun lar terasa..dia datang dengan sendirinya..macam tadi tu, aku tengah tahan kut..+ dengan kau yang tetiba bagi belakang kau tu kat aku, mana lar tak bertambah2 terasa nya..macam aku ni teruk sangat jep..tak pe lar..apa2 jer..

No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~