Into My World: Esok, Lusa, Tulat

Thursday 25 November 2010

Esok, Lusa, Tulat

esok, khamis (25/11/2010) aku exam engineering mathematics III..
tapi member lain ada exam thinking skills pagi..
petang dorang ada maths gak sama dengan aku..
berhempas pulas dorang study thinking skills dengan maths..
huhu
chaiyok2!!!
gambatte!!!
malaysia boleh!!! korang pun boleh jugak~
aku pun boleh jugak~
^^~

hari selasa lepas, 23/11/2010 dah lepas dah signals and systems..
fuh~
lega..
subjek killer tu..
lepas ni berdebar tunggu result jer la..

exam seterusnya, untuk aku lar..
hari sabtu (27/11/2010) aku ade foundation english..
isnin (29/11/2010) exam digital electronics II..
digit ni sekali sama2 dengan dorang gak..
then last paper hari rabu (1/12/2010), paper ethnic relation..
sekali gak dengan dorang..

tapi..
lepas exam tu ada pulak viva (2/12/2010)..
isk..
ni kes banjir hari tu la ni..
kalau tak da lama lepas dah..
sigh..
hari ahad (28/11/2010) ni pulak, ada lab test signal..
pun pasal kes sama gak..
pasal banjir tu, semua nye tertangguh sampai ganggu waktu exam ni..
sigh..

nak buat macam mana kan..
kita hanya merancang..
Allah yang menentukan..
harung jer la jawab nye..
huhu..


#dorang yang aku maksudkan, ida, ika, has, amm, herwan, asrul, nadia, syahrul a.k.a geng study group..
##viva tu pembentangan mini projek..


No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~