Into My World: rezeki 20sen

Monday 4 November 2013

rezeki 20sen


salam kawan-kawan.
dalam pada aku sibuk-sibuk prepare untuk temuduga esok (dah masuk hari ni dah time aku tulis nih), sempat lagi aku ber'share-share' dengan 8share.
Alhamdulillah, terima kasih ya Allah atas rezekiMu.
walaupun cuma 20sen, tetap jua rezekiMu ya Allah.
kalau orang lain (aku tak kata orang yang baca ni ye (; ) buang-buang 20sen tu, tapi aku saaaayang 20sen.
kalau terjumpa kat mana-mana especially dalam rumah aku, mesti aku kutip masuk tabung.
esok-esok dah banyak, boleh masuk bank.
boleh tambah-tambah simpanan untuk pergi haji esok lusa. ^^,
owh, murninya niat. ;D
moga diperkenan Allah hajat yang satu ni untuk aku lengkapkan rukun Islam yang ke-5 nih. amiin.

abaikan total cashout to date yang masih RM0.00 tu sebab aku baru berjinak-jinak dengan 8share nih. hiks.

jom join 8share sama-sama dengan aku.
http://bit.ly/Zov11l @ klik banner 8share kat sidebar sebelah kanan tuh.
kumpul sikit-sikit, lama-lama jadi bukit! ^.^




nota kaki: suka la bagi iklan yang dah nak due date kat aku. sigh. =.="


No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~