Into My World: River Flows in You

Sunday 12 May 2013

River Flows in You

ahah.
kalau korang perasan la kan.
siapa-siapa yang masuk blog aku mesti rasa bising.
before ni senyap je.
mood aku tengah sayu-sayu je sekarang ni.
so aku nak korang-korang yang blogwalk kat blog aku ni rasa pe yang aku rasa.
dengar apa yang aku dengar jugak.
haha.
tak pe.
t agak-agak dah penat dengar, aku remove la.
heheh.


dalam video ni Yiruma ada nyanyi sekali. nak subtitle english tekan butang 'CC' (tapi sekarang kat Youtube dah tukar kotak kecik nama 'Caption' sebelah butang 'Hide Annotations')



yang ni versi gitar punya. nama gitaris ni Jung Sungha. bakal datang Malaysia 22 (KL) & 23 (Penang) Jun ni. muda lagi kut dia ni. 1996. 17 la kan tahun ni. teringin nak belajar main gitar. hahah. angan-angan~ (-_-')






notes: Astaghfirullah-al-azim. woi. mana la semangat aku ni. kata nak abis tahun ni. wake up wake up!

No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~