Into My World: Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013

Friday 3 May 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013

pelan awal nak gerak pagi.
konon nak jumpa nazirah, member sekolah dulu; kat sane.
tapi melekat pulak kat katil tak boleh nak bangun.
ingat nak cancel dah pelan nak pi PWTC pada hari yang dirancang.
alih-alih, siap-siap jugak pergi PBAKL tu.
siap bawak bodyguard 2 orang lagi tu.
umpan dengan experience naik tren.
haritu nak sangat kan rasa g KL naik tren.
dah aku bawak korang naik tren hari ni.
amacam? best? hehe.
bodyguard tu tak lain tak bukan, adik-adik aku la. haha.
syok jugak datang time petang-petang.
tak bersesak-sesak bergesel bahu dengan orang ramai.
smooth je jalan.
yang tak disangka-sangka, jumpa penulis Hilal Asyraf kut!
dah lama pendam keinginan nak jumpa face to face dengan Hilal ni.
Allah makbulkan sudah wish aku yang satu ni.
terima kasih Ya Allah. Alhamdulillah.
last sekali, dapat tandatangan kartunis majalah Muslim Teens.
pun tak sangka.
dapat pun sebab akak yang jaga kat kaunter tu excited aku beli majalah tu plus kartunis dia memang staf yang bertugas hari tu.
sekurang-kurangnya, kenal jugak la aku dengan kartunis majalah MT ni. ngee.


notes: stok bahan bacaan bertambah. FYP aku! ~ T.T


2 comments:

  1. ha~~ untungla meh share sni buku yg ko beli.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak baca, meh datang umah.
      x larat aku nak mengangkut buku sebeban ke perlis.
      plus dah nak abes sem.
      masak la pulak aku nak mengemas buku-buku tu karang.

      Delete

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~