Into My World: CONTEST AMBIL GAMBR DGN IBU ATAU AYH

Tuesday 1 February 2011

CONTEST AMBIL GAMBR DGN IBU ATAU AYH

errmm..
aku telah di'tag' oleh cik tyra@lifeoftyra..
contest di kelola oleh miss atie di belog kepunyaannya (klik sini)..
kat bawah ni syarat2 untuk join contest ni..




syarat2nyer:-


- anda mestilah menjadi follower blog miss.
- hnyer gambar bersama ibu dan ayh. gmbr bersame pkwe dan mkwe adelah dilarang.

- buat entry tajuk ni keyyy CONTEST AMBIL GAMBR DGN IBU ATAU AYH.

- peh tu, dah siap, dah cun, post lah link korang kat comment keyhh.

- peh tu, korang nk edit pon xpe. nmpk lagi lawa ke , ape ke. boleh je. 

- lastly , tag lah kat 3 membe korang yg berminat .



tapi aku tak dek gambar yang cun2 sangat pun nak letak..
janji ada gambar aku dengan mak dan abah aku..
kira okey la kan..hehe..

yang jadi pengapit tu abah ngan mak aku. aku?pepandai cari sendiri la okeyh ^_-


gambar ni di ambil time akak sepupu aku kawin..
time ni sesi pengantin bergambar dengan keluarga pakcik dan makcik sebelah pengantin perempuan..
sorang adik aku tak dek dalam gambar ni..
dah ajak bergambar, tapi dia tak nak..
kata nye dia dah comot (sebab konon nye seharian kat dapur..kotor sikit jep pun.. :p)..haha..

aku dah siap letak gambar dah..
sekarang aku nak tag 3 orang member aku..
siapa nak join!!!!
sila angkat laptop!!! kekeke..
okey2..aku tag jer lar sesiapa pun k..
tapi kalau member2 yang tak ter'tag' tu nak buat, boleh jer..
meriah2 kan lagi contest ni.. ^^~

1. ida
2. sheeda
3. husna


tarikh tutup contest ni 25/2/2011..
lama lagi tempoh nye..
so ramai2 join jom!!! :)







No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~