Into My World: BBQ

Saturday 5 February 2011

BBQ

eyt..salam guyz..
hari ni (jumaat, 4/2/11) seharian sakit perut..
haha..
 
tapi sangat have fun hari ni..
walaupun tak dek la meriah mana pun..
tetap gak terasa kemeriahannya..
pakcik makcik gather..
sepupu-sepapat lagi..
sama2 join bbq..
pakcik (a.k.a wak dalam *jawa) yang plan bbq ni..
buat depan rumah nenek jep..

dalam sakit perut aku tu,bantai gak makan semua yang di'bbq' kan..
seperti ayam,ikan terubuk,udang..hehe..
yang tak best nye,perut aku ni rasa tegang jer..
tak boleh nak berdiri..
kena duduk mencangkung..
tapi tahan jep..
bantai makan sampai rasa full..hahahaha..
last2 lari balik rumah gak..kekeke..
ni bbq kali ke-2..
yang 1st tak ingat dah bila..
tapi macam dah setahun yang lepas gak lar..
time tu pun seingat aku perut aku rasa tak selesa gak..
cam berangin jer..
kalau nk ikut kan,aku makan jer tengahari tadi..
mungkin perut kosong sebab asyik ke toilet jep kut..kakakaka..

hurm..
semalam lak,hari khamis 3/2/11 ada kenduri cukur jambul kat sebelah mak aku..
yang bbq ni sebelah abah aku..
cukur jambul sepupu aku yang baru lahir sehari sebelum hari raya puasa hari tu..
tak sabar2 dia nak keluar tengok dunia ni..
nak raya sama2 ngan parents dia kat dunia ni agak nye..hahaha..
sepupu aku tu nama dia Muhammad Alif Nazmi bin Mohamad Kamal..
sangat tembam dan comel!!!
dah la rambut dia pacak2 jep tak nak turun2.. ^^~
geram jep tengok..
aku suka picit2 pipi dia yang gebu macam pau tu..hehe..

okay lar..sebenar nye ada pic2 untuk kejadian2 yang berlaku di atas ni..
tapi semuanya dalam kamera abang aku..
nanti aku mintak kat dia..
and kalau rajin aku letak r kt belog nih.. ;p


*merujuk pada pakcik/makcik yang pangkatnya lebih tua daripada parents kita.

No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~