Into My World: kuasa dua sembilan puluh lima kuasa dua titik bertindih enam puluh tiga

Monday 13 June 2011

kuasa dua sembilan puluh lima kuasa dua titik bertindih enam puluh tiga

ayy oi..
assalamualaikum w.b.t..(:
cuma nak bagi tau kepada peminat hlovate, yang rindu dengan karya hlovate macam aku ni, boleh la dapatkan contengan jalanan di pasaran sekarang!!!
mungkin aku terlambat kot..
tapi aku nak share gak..haha..
kejakunan terserlah sebab lama tak beli novel tu satu..
lagi satu kerinduan dengan novel hlavate terubat sudah..
^^~
kalau yang masih tak berkesempatan nak keluar beli contengan jalanan ni, boleh baca novel online dia kat blog hlovate sendiri [tekan sini]





p/s: banyak yang aku nak conteng kat blog aku ni..tapi tak terluah dengan ayat..haha..



2 comments:

  1. nah~~
    kata-kata bukan bukti unggulnya perasaan...
    muahahahha...
    rajin2lah update...ak yg boring

    ReplyDelete
  2. hehe..insyaAllah..sdg mencuba mencari ayt terbaek utk meluh ape yg terbuku..cewah..hihikss..
    kalau boring rajin2 la singgah fb aq..ngee..

    ReplyDelete

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~