Into My World: Menarik? tak lah..

Wednesday 16 March 2011

Menarik? tak lah..




maaf..
lama tak update..
kalau update pun belum tentu ada orang baca.. :)
so bila tak update takkan ada orang yang perasan mungkin..

sekarang ni suka jalan-jalan ke blog orang saja..
suka jadi silent reader..
kadang-kadang teringin nak tinggal komen atau jejak..
tapi malas dan malu.. XD
takut pendapat yang diutarakan salah atau tak logik..
ngaa..
mesti korang kata, 'apa yang nak dimalukan..komen jer la..'..
ngee..
kalau berani tinggal komen pun hanya di blog kenalan saja.. ^^~

faktor ini mungkin yang menyebabkan blog aku sunyi dari komen..
walau pun aku punya ramai follower..
mungkin korang just datang, baca, dan berlalu..
okay..
fair and square sebab aku pun suka buat macam tu..heh..
aku pun tak harap sangat orang komen bagai..
ngaa..

blog ni asalnya aku buat secara terpaksa..
kemudian bila aku tengok masa aku awal-awal masuk unimap, member-member sekolah menengah dulu ramai pula yang join berblogging ni..
semangat berblog tetiba muncul..
then ada pula member sekelas kat sini ada blog..
si ida..
makin seronok pula berblogging.. :)
tapi mood untuk tulis entry tu sekejap ada sekejap tak ada..
macam chipsmore.. ;p
tapi itulah lumrah biasa bagi blogger..
bak kata Ilham Fiq Ahmad dalam entry bertajuk Apa Perlu Dibuat Bila Malas Tulis Blog
dan bila datang mood rajin, hari-hari boleh update..



p/s: terima kasih pada yang sudi datang dan singgah dan tinggal jejak..nanti datang rajin,aku jejak balik dan follow kalau blog best..ahaxx..tak lupa juga pada yang sudi follow walau pun tak ada latest entry..gamsahabnida..annyeong.. ^^~










2 comments:

  1. sy perasan je...
    ak dah pelik dah...
    knp tgl ak yg tukang update belog...
    xpa2...skrg ni ko lg sibuk...
    jd take ur time... :)

    ReplyDelete
  2. haha..ko sorg je la yg perasan..
    orang lain tak pun..ngaa..
    x dek nye sibuk.. XD

    ReplyDelete

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~