Into My World: cure 4 da itch #3

Thursday 24 March 2011

cure 4 da itch #3

Ya Allah
Engkau kenalkan bahawa Engkau
Adalah Tuhan
Aku bangga
Ya Allah
Engkau adalah Tuhanku

Aku sembah Engkau selalu
Tidak jemu-jemu
Janganlah masukkan ke dalam hatiku
Jemu menyembahMu

Ya Allah
Aku redha Engkau adalah Tuhanku
Jangan Engkau tukar redhaku selainMu
Aku harap Engkau juga redha denganku
Redha meredhailah kita berdua hingga bertemu

Ya Allah
Aku berlindung dengan Engkau
Daripada berTuhankan selainMu
Engkau sudah cukup bagiku sebagai Tuhan
Memiliki Engkau aku rasa bahagia

Jangan Engkau jadikan aku
Memiliki
selainMu
Jangan Engkau jadikan aku
Memiliki
selainMu

Tuhan kerana kelemahanku
Aku tidak dapat lagi mencintaiMu
Tapi tidak benci
Walau pun begitu jangan pula
Engkau tidak mencintai aku
Aku cuba mencintaiMu Tuhan
Tapi belum menjadi kenyataan lagi

Dengan rahmatMu Tuhan anugerahkanlah 
Rasa cintaku kepadaMu
Dan juga cintaMu kepadaku
Ku harap kita cinta-mencintai

Kita berdua cinta-mencintai biarlah kekal abadi
Kita berdua cinta-mencintai biarlah kekal abadi wahai Tuhan


credit pix


Cinta-Mencintai
Mawaddah





No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~