Into My World: Tragedi Oktober

Friday 29 October 2010

Tragedi Oktober

haha..
tajuk cam tak ley blah r en3 ni..
tragedi r sangat..
tapi memang tragedi pun..
sebab ramai sangat yang lahir bulan sepuluh ni..
*tragedi ker nih?kekeke..*
apa2 pun,
Selamat Hari Lahir!!!
Cake
dan calon-calon nye adalah,,,,,
Party


Alia Lisanah
dilahirkan pada 19 Oktober..

to Lisa:-
semoga Allah merahmati dan meredhai kamu..
happy2 selalu..
good luck untuk final exam sem ni!!!
^____^
rindu kamu..
*bila boleh date ngan kamu lagi? ;D*
::xoxo::


*****


Emak
hai2..
inilah emak aku..
hehe..
mak aku punya besday lak 26 Oktober..

to emak:-
saya sayang emak!!!
saya mau balik!!
saya rindu emak..
rindu rumah..
huhu..
*even kalau balik rumah salu gaduh2 ngan mak..hehe..gaduh2 manja lar..*
rindu kat yang lain gak..
plus kucing2 sekali: Mary dengan Cintan..
*raya haji nanti aku nak balik..weee~*
semoga Allah merahmati dan meredhai emak yang aku sayang ini..
emak yang tiada galang gantinya..
::big hug::


*****


Jack
*yang berbaju kemeja stripe sebelah kanan..
he was born on 27 of October..
he is my coursemate a.k.a my classmate too..
actually both of them..
tapi kat sini nak cakap pasal Jack jep..
sebab dia lahir bulan 10..
heheh..
so i wanna wish you,
happy always..
may god bless you..
good luck for up coming final exam!!!
(^^,(v


*****


Syamil my lil' bro
*paling kiri berbaju maroon*

lahir pada 28 Oktober..

bro, nanti dah datang jauh2 kat utara ni, belajar sungguh2 na..
jangam duk malas2 macam aku ni..
kekekeke..
semoga Allah merahmati & meredhai adikku ini..
ameen..
::big hug::


*****


Ikhwan Felani a.k.a tok fel
hehe..
nama komersial sikit..
tok fel punya besday sama dengan adik aku, Syamil..
28 Oktober..

tok fel ni classmate masa kat matrikulasi dulu..
Kolej Matrikulasi Kedah..
dah lama tak jumpa..
cuma kadang2 contact via facebook atau mesej jep..

apa2 pun,
semoga Allah merahmati dan meredhai tok fel selalu..
good luck untuk final exam ni!!!
:)
kalau panjang umur, kita jumpa lagi k..
hehe..
;p

*****


semoga kalian dikurniakan Allah kesihatan yang baik..
dimurahkan rezeki..
ameen..
=)

your sincerely,
~teman@sahabat,anak,kakak: nawal~



Mailp/s: jamak wish sekali harung..heheh..Flower

No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~