Into My World: klik klik 8share

Friday 14 June 2013

klik klik 8share

aku tak tau blog aku masih ada readers atau tak. sebab dah lama sangat aku tinggal blog ni.
bila dah lama tinggal blog, so orang pun dah malas nak tunggu entry baru.
bila ada entry baru, dah malas nak baca.
kalau ada pun berapa kerat je. huhu.
al-maklum saja lah. aku cuma blogger picisan.
blog ni cuma tempat aku nak lampiaskan nafsu menulis aku walaupun sebenarnya tak pandai menulis.
kadang-kadang cuma membebel saja.
hahah.

fyi, aku ni pemalu jugak orangnya.
hikz.
sila muntah.



okey-okey.
aku sebenarnya nak share dengan kau orang satu benda ni.
baru-baru ni aku join 8share.
apa 8share tu?
'A private rewards club for social media users who like getting free stuff, earning extra cash every month & being the first to introduce something new.' - 8share Malaysia Facebook
kalau anda-anda semua tahu nuffnang, ha, 8share ni lebih kurang nuffnang la.
tempat kat mana anda boleh jana duit dengan hanya kongsi iklan.
jikalau nuffnang kita kena pasang iklan di blog, 8share kita kongsi iklan merata di laman media sosial lain seperti Facebook, Twitter, LinkedIn, Google +, dan macam-macam lagi.
kalau tak ada blog pun tak apa. sebab medium utama dia adalah selain blog.
janji ada laman media sosial macam yang aku mention sebelum ni.
SEMAKIN ANDA RAJIN KONGSI, SEMAKIN LUMAYAN PENDAPATAN ANDA AKAN DAPAT.
hehe.
masuk hipotesis ala-ala saintifik la pula. ;D

macam mana aku boleh jumpa, tahu dan join 8share ni.
aku start join 8share ni lepas aku baca entry PAK CEK BIOLA, http://kringg.blogspot.com/2013/06/rezeki-dari-8share-kebaikan-8share.html
tertarik dengan kebaikan-kebaikan 8share yang PCB ceritakan, aku cepat-cepat daftar.
harap-harap ada rezeki aku dengan 8share ni.
kongsi-kongsi iklan ni tak salah pun.
janji betul caranya.
jangan langgar syarat-syarat yang ditetapkan sudah la.
untuk student yang dah nak pencen macam aku ni, boleh la nak buat side income (hobi) dengan 8share ni sebelum aku kerja kat mana-mana yang offer gaji yang lebih lumayan. heheh.

jom join sama-sama jana duit.
sila klik sini untuk maklumat lanjut ->http://bit.ly/Zov11l


nota kaki: terima kasih silent readers sekalian yang sudi baca blog picisan ni. ^^~


2 comments:

  1. nak joint la... haha
    kumpul duit nak konvo

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.sila2.
      tapi kena pandai tarik la.
      dan iklan best.
      kalau tak, susah jugak.
      aku pun x konsisten sangat.
      sebab aku tak pandai promote.
      huhu.

      Delete

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~