Into My World: Annyeonghaseyo :)

Tuesday 11 January 2011

Annyeonghaseyo :)

salam semua..
hehe..lama sudah tak update..
kemalasan melanda..
en3 1st tuk 2011!!!
masuk tahun baru sudah.. ^^~

argh..aku gila korea lagi!!!
kalau sebelum ni aku gile drama korea yang sampai sekarang tak habis2 lagi kegilaan nye,
sekarang aku gile lagu2 korea pulak!!! adeh..
hahahaha..
ni semua ida punya pasal..hehe..
buat aku addicted jep..
2NE1 la..2AM la..After School la..aigoo..banyak lagi kut..
yela..mana tak nye..keliling aku ni (sheeda and ika, ida gak) masing2 duk layan korean boy band..
tak kira yang girl band nye lagi.. (eh,girl band ea kalau perempuan?kekeke..hentam saja la labu..)

hurm..sekarang ni yang tengah fanatik gile2 2AM ngan 2NE1..
hehe..
kalau 2AM aku suka lagu MIRAGE..best!
kalau 2NE1 aku layan I DON'T CARE!..pergh..mabeles..
jom dengar lagu2 yang aku mention ni..
t korang judge r sendiri best ker tak.. (ape2 pun bagi aku lagu2 ni sangat best! ;p)
^^~


       
Muzicons.com
    


   


       
   
   
   
   
   
   
 
   


   






No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~