Into My World: ~suda 1/2 mereng..lalala~~

Wednesday 7 October 2009

~suda 1/2 mereng..lalala~~

``...I am trying not to tell you but I want to I'm scared of what you'll say so I'm hiding what I'm feeling but I'm tired if holding this inside my head...``


## skunk dy jd alarm clock aq pg2..hehe.. (^_^)


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

lgu lme tp besh..ske lagu ngan lirik dy..snang cte suke sume r..aq bwu crik lgu ni blek pas trdga kt lppy mmbr..kbtulan dy nga pasang lgu..tetbe kua lgu ni..balek umh twos crik..hehe :D..jom layan~~~

=):D Buat Aku Tersenyum :D=)  

Datanglah Sayang dan Biarkan Ku Berbaring
Di Pelukan Mu Walaupun tuk Sejenak
Usaplah DahiKu dan Kan Kukatakan Semua

Bila Ku Lelah Tetaplah Di Sini
Jangan Tinggalkan AKu Sendiri
Bila Kumarah Biarkan Ku Bersandar
Jangan Kau Pergi Untuk Menghindar

Rasakan ResahKu dan Buat AKu Tersenyum
Dengan Canda Tawamu Walaupun Untuk Sekejap
Kerna Hanya Engkaulah Yang Sanggup Redakan AKu

Kerna Engkaulah Satu-satunya UntukKu
dan Pastikan Kita Selalu Bersama
Kerna Dirimulah Yang Sanggup Mengerti AKu
Dalam Susah Ataupun Senang

Dapatkah Engkau Selalu MenjagaKu??
dan Mampukan Engkau PertahankanKu?? 










 

pis (^_^(v

















No comments:

Post a Comment

kamsahamnida reader-ssi ^.-

~verily after each difficulty,there's a relief.. ;D~